Rust Devblog #65 & szerver frissítés

Manfegor HGC Rust Szerver hírek, Rust hírek Szólj hozzá!

http://www.gamesconspiracy.hu/wp-content/uploads/2015/06/exp2.png
Sziasztok!

A 65. devblog után némi változtatás és frissítés került be a HGC szerverére is.

Mostantól a szervert [HU/EU]HGC szerver – TP/HOME/GATHERx3/REMOVE/KITS/CLANS néven találjátok meg, tehát így keressétek. Ahogy az a szervere nevében is látható, a tp és home rendszer mellett néhány további segítség is bekerült.

Mostantól a szerveren minden alapvető nyersanyagból egy kitermelés alatt 3x annyit kap mindenki, értendő ez fára, kőre, fémre és kénre. Kivételt képeznek a földön elszórtan található nyersanyagok, illetve a bányagéppel kitermelt nyersanyagok, melyek továbbra is ugyanannyit adnak.
Hogy a több nyersanyag elférjen a táskában ezért a stackméretet is megnöveltük, kérésre. Mostantól néhány 10000 nyersanyagot minden probléma nélkül egybe lehet tenni. Ugyanígy a töltényeket is bizonyos mennyiségig egybe lehet helyezni, hogy kevesebb helyet foglaljanak.
Szintén kérés volt a gyártási idő csökkentése, melynek szintén eleget tettünk. Bár instacraft nincs a szerveren, a jelenlegi játékosszám mellett a gyártási idő 20%os csökkentését vezettük be. Hogy miért emeltem ki, hogy a jelenlegi játékosszám mellett? Olvassatok tovább, és megtudjátok.

A teleport és a home napi limitje 10 maradt, és mostantól teljesen élesben él a rendszer, hogy otthont csak saját/baráti házban lehet létrehozni, melyhez a tulajdonosi jogot a ház építésével lehet elnyerni.
Mostantól lehet rombolni is egyszerűen, a /remove paranccsal, szintén megkötés, hogy csak saját vagy baráti házban lehet ezt megtenni és aki rombolni szeretne annak a közelben lévő minden szerszámos szekrénynél engedélyezve kell lennie az építésnek!

Az előző bejegyzés hibáinak javítása is megtörtént:

  • Mostantól rendesen működik az online játékosok figyelésére és listázására szolgáló parancs, hiba nélkül listázható a szerveren éppen jelen lévő játékostok listája.
  • A help parancs most már minden elérhető parancsot listáz
  • A szövegek most már magyar nyelven jelennek meg

Ahogy fentebb is írtam több változtatás kérésre vagy javaslatra történt, így ha bármilyen további javaslatotok, kérésetek van ami ésszerű is, ne habozzatok megosztani a moderátorokkal vagy adminokkal, minden javaslatot megfontolunk! Szintén ne habozzatok jelezni ha bármilyen hibát találtok akár a játékban akár a fordítások szövegeiben, bárhol. Ez is megtehetitek a játékban moderátoroknak, adminoknak szólva akár admin ticketben is, vagy akár Steam chaten és egyéb felületen is.
No és akkor, hogy miért is emeltem ki, hogy a jelenlegi játékosszám mellett? A napi tp/home limit és a craftidő is játékosszám függvénye. Amennyiben tartósan sok aktív játékos lesz a szerveren úgy a napi limit is nőni, a craftidő pedig csökkenni fog. Ne habozzatok hát szólni barátoknak és ismerősöknek, hogy jöjjenek játszani!

http://www.gamesconspiracy.hu/wp-content/uploads/2015/06/headeroww.jpg

És most lássuk mi történt a héten a Devblog szerint!

Először is nézzük Garry mivel foglalatoskodott. Elkezdődik a farmszezon! Még jó, éppen nyáron. Egyenlőre kétféle növény termeszthető a tök és a kukorica, melyhez sok víz, napfény és meleg kell, valamint sok-sok szeretet… khmm. Mindenesetre ne próbáljuk termeszteni őket az észak havas hegycsúcsain vagy sziklás terepen, ott elég kevés az esély a sikerre.

Ezen kívül itt a farkasfej sisak és a bota kulacs is, mindkettő gyártható, előbbi értelemszerűen a fejre húzható míg utóbbit a vízgyűjtőkből lehet megtölteni.

Ezen kívül Garry némi teljesítményjavítást próbált eszközölni, a játékosmodell frissítés gyakoriságának a csökkentésével, illetve sok apró változtatást csinált a szerverekkel és a játékkal kapcsolatban.

Tom elkezdett dolgozni egy régebben ígért témán, a női karaktermodellen! Nos… hát aki csini csajszikra számít itt bizony kissé csalódni fog… jó-jó tudom, kinek mi a csini, na de akkor is.
http://www.gamesconspiracy.hu/wp-content/uploads/2015/06/fem.jpg

Diogo a víz tükröződésén, vagy inkább fényességén dolgozott, hogy kevésbé legyen életidegen, valamint néhány felszín alatti rétegen csiszolt így a víz még szebben néz ki a nap minden szakában. Ezen kívül a múltheti fantasztikus memory leak probléma gyökerét kereste, talán meg is találta, mindenesetre történt némi változtatás a víz beállításait illetően, a Water2 beállítások csak akkor elérhetők, ha a Water Quality slider nagyobb mint 0, ha az 0 akkor a játék visszaáll Water1-re.
http://www.gamesconspiracy.hu/wp-content/uploads/2015/06/Yq-SNHKr0sMAeuSGe7ooZavd9Y1a3voUX8HVvdN4zVs.jpg

Goosey befejezte a játékoskarakter vacogásának az animációját amikor fázik, illetve elkészítette a Tom által megcsinált félautomata pisztoly animációját is. valamint szabadidejében némi baseball sisak vázlatát kezdte el kidolgozni.

Xavier szépen eltanulgatta az idejét a héten, két új programot tanul éppen mely a modellek tervezésében, a dizájnban és ezek elkészítésében valamint a modell festésében is nagy segítségére lesznek, illetve gyorsítják a munkáját. Abból amit a két programból láttam erre nagy esély van. Emellett a táblapáncélon dolgozott a héten még, melynek befejezésére jövőhétig várni kell, és amit már az új programokkal fog megtenni, így kíváncsian várom személy szerint az eredményt.

Vince elkészült a szélmalommal, így hát nemsokára itt az újabb enbergiaforrás. Emellett egy gömbtartályt tervezett, nem is akármilyet. Az oldalán futó pallókon és csöveket lehet majd felmászni a tetejére ami nyitott lesz így bele is lehet majd menni, sőt akár építkezni is lehet bent. A nyersolaj amit még tervezett hozzáadni csak hab a tortán, hogy mindenki azért verekedjen, hogy övé legyen ez az épület.
http://www.gamesconspiracy.hu/wp-content/uploads/2015/06/windmill_08.jpg

Dan 6 új fegyver modelljét készítette el, amik jövőhétre már textúrázva is lesznek.
http://www.gamesconspiracy.hu/wp-content/uploads/2015/06/5aT6KPR.png

Megan átgondolta, hogy a survey charge-ok jobbak lennének ha a földben lennének nem a földre helyezve, így ezzel kapcsolatban néhány tervet készített. Szintén elkészítette a tier 2-es tűzhely tervét mely nagyobb, jobb és több mindent tud mint elődje, jól is néz ki. Emellett az elmaradhatatlan ikonokat is csinálta.
http://www.gamesconspiracy.hu/wp-content/uploads/2015/06/icons-for-blog-2.png

Paul elkészült a fa ruházattal. Ez némileg védi a játékost az első időkben, de azért a használattól tönkre is megy és szétesik. A ruházatot egy fantasztikus sisak koronázza meg, mely egy farönkből van kifaragva, bár szuperül néz ki csak opcionális választás, a ruhát viselheted más sisakkal is.

Alex a zenékkel foglalkozott továbbra is, egy új hangeffektet csinált a csirkéknek, mely jóval kisebb tónusú. Ezen kívül a fém ajtókhoz is csinált hangokat valamint a bányához is illetve frissítette a bokrok hangjait is. Ezután elkezdett dolgozni a távoli lövések hangain, és a hangok szebb egybemosásán attól függ milyen távoliak azok.

A Rust 65. Devblogját itt tudjátok elolvasni eredetiben, angolul: http://playrust.com/devblog-65/

ManfegorRust Devblog #65 & szerver frissítés